kasiunia66 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2003

Jejku jak ja nie lubię tego, że rano jest strasznie zimno, a póżniej jak wracam do domku to muszę wszytsko nieść bo taki upał! Tak było dziś. Pojechałam sobie do Warszawki, ale w drodze postanowiłam, że nie dojadę na pierwszy wyklad- wkońcu rzadko zdarza mi się być w stlolicy :) Łaziłam po sklepach.KupiŁam sobie nawet adidaski i wisiorek z gwiazdkami.Upatrzyłam sobie zajeświetne portki w TERRAnovie!!Muszę je mieć!! Po udanych zakupach przypomniałam sobie wreszcie, że przecież ja przyjechałam do szkoły :)) Idę na moją ulicę a tu patrzę- moja grupa siedzi w barze przy stoliczku i popija sobie spokojnie piweczko rureczkami…hmm no nieźle :) Okazało się,że coś tam się pozmieniało w planie zajęć i wogóle :)) No to mi się jednym słowem UDAŁO!!! Wyszłam z uczelni jeszcze szybciej niż przyszłam i poleciałam na pociąg.Akurat był :) Ta to ma szczęście! W drodze rozmawiałam sobie miło z pewnym kolesiem i szybko nam upłynął czas.Do domku,zjeść,umyć się,odpocząć i za godzinkę był już PEPUŚ! Przywitał mnie baaardzo gorrrrąco ;) Wrrrrr!!
Do wieczora już razem.
Tak więc miałam miły,milutki dzień.

Zaraz mykam spać,albo jednak nie! Bo ja mam tak, że jak śpię krótko to potem mam dużo energii ….to chyba trochę dziwnie ale tak jest :)

POZdrówka i szacuneczek
Śpijcie aniołki a ja się zajmę trochę swoimi sprawkami….papa

że tak rzadko ostatnio tu zaglądam…zdradzam poprostu BLOG.PL na rzecz DIARY.PL :))tam mi się jakoś lepiej pisze..zapraszam na diary.pl!!MAm tam nick Kasiunia66…
Jem własnie kanapeczki z serkiem waniliowym…już dziś skonczylam pracę.Szybciutko,co?Ciekawe kiedy Pepuś wróci….ja już czekam na Ciebie kochanie!!
Dziś wpuścilam do domku bezdomnego pieska.Dalam mu wody i kielbachy.Położyl się koło mnie a ja klikałam z kumpelami..Smutno mi..niedługo będzie zima i co z nim będzie??Nikt go nie chce przygarnąC :( Gdybym tylko ja mogła…A on tak bardzo nam ufa- Piotrusiowi i mi. Łazi za nami i merda wesoło ogonkiem….miły psiak..ale cóż ja mogę zrobić….

Ojojojoj!!
nigdy tak się nie zdarzyło,czy to możliwe?Jednak tak…Piotruś pojechał dziś do pracy z ojcem i szwagrem.Nie wiem kiedy wróci,ale podobno późno :(( Jedyny plus tego,że się pouczę na maxa- jutro przecież poprawka!O własnie przyslał mi smsa…że kocha, tęskni i będzie późno.Rozmawiam teraz z koleżanką KAsiunią,która też jest chora i idzie dziś do lekarza.A ja muszę jak najszybciej wyzdrowieć bo przecież mam pracę i nie mogę za nic jej stracić.
BARDZO szanuję swoją pracę i ją doceniam, bo gdy pomyślę, że miałabym pracować gdzieś fizycznie to mnie skręca.Uwielbiam taką spokojną pracę z dzieckiem,wożenie w wózku itp.To jest coś w sam raz dla mnie.I jakie doświadczenie na przyszlość! :)

ah szkoda,szkoda,szkoda że nie mogę tam być.Dziś grają moi ulubieńcy w Warszawie.Tak bliziunio mnie a ja nie jadę…to wstyd.Nie mam kasy,a poza tym Pepuś nie móglby pogować z ta nogą.No,trudno.Może będzie w TV.
Plan na dziś: 9-13 bliblioteka, od 14 – Piotruś. Coś czuję,że choroba jesienna mnie bierze..wstalam z lekkim bólem gardła.Profilaktycznie wezmę witaminki.
Dziś „BAR” – nie mogę przegapić. Znów będę niezłe jaja…co ja poradzę,że lubię tego typu programy :)

ee

2 komentarzy

nie mam teraz czasku pisac bo rozmawiam z koleżankami….:)

takie tam

3 komentarzy

Wczoraj był Ten Dzień kiedy miałam opiekować się Rafim od rana do wieczora.O 13 zaprowadziłam go do przedszkola i odebrałam go 3 godzinki później.Chyba mu się podobało,bo powiedział że dziś też chce iść.
Ale mnie strasznie brzuszek bolał wczoraj..a może ja mam wrzody..ble ble ble.Może coś zeżarłam.Często miewam jakieś dziwne bóle.Zrobilam sobie miętę i pomogło.
Jak jestem z Rafałkiem to często myślę jak to będzie z moim dzieckiem,jaką będę matką itp.Na pewno nie chcę żeby moim dzieckiem opiekowała się obca osoba-nigdy nie zatrudnię opiekunki.Do przedszkola też nie bardzo…może jak już podrośnie.Nie podoba mi się organizacja przedszkoli.Wogóle to już ostateczność żebym tam wysłała swoje dziecko.Dziś idę do pracy na 11,potem będę miała te 3 godziny wolne i pójdę do Piotrusia.Ostatnio jakoś jest coraz mniej nas…nie mamy dla siebie czasu.Smutno mi z tego powodu.

o tak! Wstałam punkt 8.Jednak jak się śpi za długo, to potem człowiek chodzi niedokołysany cały dzień.Nie wiem z czego to wynika ale w moim przypadku to prawda.Dziś postanowilam wstać o 8 i dzięki temu mam duuużo czasu.Przejrzałam sobie już blogi moich znajomych,teraz piszę wlasny,później ubiorę się i polecę załatwić mamie jakieś sprawy na mieście.Aha i muszę odebrać przesyłkę. Już przyszedł zamówiony przeze mnie dla Piotrusia prezent na urodziny… :))))

PAMIĘTAĆ
*Mam poprawkę 17 września
*Urodziny Pepusiątka 20 września

POZDROWIENIA DLA NOWEJ KUMPELKI Z GG AGNIESI, DLA BABY (BEJBI) I DLA GOSI Z TLENA. BUZIAK DZIEWCZYNKI :*

Uwielbiam ATB.Od jego pierwszej płyty slucham go namiętnie.Ma cudowne piosenki.Od razu poznaję, że to ON.
A poza tym ściągnęłam sobie The Rasmus-nową pioseneczkę.Pikna.
Dziś głupi day…bardzo głupi.Pełen niepotrzebnych kłótni i nerwów.Ble ble ble…nie znoszę!
A wszystko przez jakiegoś ćpuna…oj nie chce mi się tłumaczyć.Wybaczcie..
Już wszystko ok.Jutro kolejny tydzień,każdy coraz bliżej Zimy.Będę woziła Rafiego na sankach..:)

IBUPROM,PIOTRUŚ I ŚWIEŻE POWIETRZE. Chyba dziś za dużo siedziałam w domku i mój móżdzek kochany zbuntował się i zaczął boleć straaaszliwie.Może za dużo Tv?Hmm…nie wiem.W każdym razie opanowałam go(po zażyciu proszka założyłam ciepły polarek i pobiegłam pod okno ukochanego.Na szczęście nie był jeszcze w piżamie, a on lubi wcześnie chodzić spać i wyszedł do mnie.Chwila przytulanki i cmokanki i ból jak bańka mydlana-prysk…Moje kochanie jest moim najlepiej wykwalifikowanym Panem Doktorkiem.

Zaraz idę układać w szafeczce ciuchy.Jestem zmęczona ale w dobrym humorku.Grałam w GTA..jak ja lubię tą gierkę.A gram po to by podziwiać niezłe bryczki i jeżdzić nimi.Poza tym muszę mieć SIM CITY 4!Kocham takie gry,gdzie można zbudować własne miasto!
Ale dziś lało,prawie cały dzień był deszczowy.Spałam na stojąco.
Zamówilam dziś przez internet dla Pepusia szybkę do komputera,To prezent na urodziny!!!Ma 22 września..to już niedługo!Moje śliczne kochanie :)))


  • RSS